Thursday, December 29, 2011

family gathering

2 comments:

aku pon x sangke akhir taun camni akan jupe sme adik badik, slalu jupe time raye je. so, trus plan famly gathering lagi masa christmas day tu. malangnye, sme resort fulhouse. tempat rahsia juga la harapan akhir. ni buah ciku, restoren depan tu bagi kitrg. dah lama ngidam nak makan. manis ^_^

cik ghani memikul tanggungjawab memerap ayam 4 ekor utk bbq. ada jugak sate, tp malam tu da kenyang makan ayam aje. dah malas nk bakar sate pulak. adik aku ni, bergaya saje tengah bbq ayam, lepas tu dia merayap pegi karaoke & mancing.

karok open air tu..wakakak..slalu masuk dalam bilik aje. aku rasa malam tu, boleh tangkap ikan guna tangan aje. sebab derang pening dengar suara kitrg. cengkerik pon kalah la malam tu, senyap je..suara kitrg aje ~~lalalala~~mcm biasa lagu warming up aku..tiada lagi by mayangsari ;p

 aku rasa dia dah mula gila menggambar..kalah aku

acara berenang merentas sungai tu..masin macam garam air nye..sebab da dekat dengan laut jugak ni sbenarnye. aku kompom la duduk tepi batu aje, rendamkan badan. adik2 aku yang len sme pandai brenang..T_T

feeling model da dia sekarang ni. sape tah ajar, nyampah aku..kejap2 "amikkan gambar aku"..tensen

adik aku dengan ibu..pon da pandai posing ek? aku terlepas kehebatan derang yang baru ni :)

aku try pakai baju cotton on dgn singlet..da gemok dengan dasyat sejak balik rumah. jadik, aku rasa buruk!

 faiq kacau daun T_T nyampah

perlukah aku beli crocs baru? kesian kat diri sindri.

Wednesday, December 28, 2011

dah beli jar ^__^

4 comments:
dengan gigih pegi beli jar petang tadi dengan ibu n adik. siap amik alamat & no. tepon opis. sampai sesat2, nasib ada julia helen membimbing ke jalan yang benar ^__^ thx kak. aku ingat nak amik gambar jar nye. tapi ibu aku x bagi xpose kan dlu. nak suprise kan la konon. aku layan la xcited dia, padehal mula2 dia x setuju dengan idea karut aku ni. esok sambung diy jar, tak dapat siapkan kerna reben x ckup. harap2 nanti da siap jadi ala2 macam INI

pade sape2 yang nak beli jar tu, korang bole pegi check kat SINI. murah aje dan banyak design. aku amik jenis 4 segi dan dapat hage sebotol 0.95sen :) oke la kan?

tenang hati aku sikit dah bli doorgift.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com