Thursday, September 8, 2011

GIVEAWAY...saya suka DOMO lah!

8 comments:
saya suka domo lah pasal domo ni ada gigi tajam2 pahtu mulut dia macam nak gigit2 orang macam saye jugak, suke gigit orang =D mesti x ckup kretip langsung ayat ni, sbenarnye saya suka domo sebab mengharapkan domo ni jadik besday present saya utk september nih ^-^ tu sajer, sekian. sile klik banner utk pegi ke page tuan tanah bagi menjoinkan diri beramai2 (:


camping pada raya kedua ;p

No comments:
macam bese, aktiviti utk merapatkan silaturahim sesama parents, adik beradik, kazen2 dan macik pacik paling mujarab adalah ketika waktu hari raya, sebab waktu tu la sme org balik. sebab kalo cuti skola, tak semestinya dorang akan cuti jugak. cuti skolah hanyelah utk budak2 yg skolah dan cikgu cikgi saje (: jadik, raya kedua kitorang khususkan utk kerabat2 kami sahaja. tempat yg dipilih semestinya jauh dari tempat tinggal masing2. port kami bertahun2 adalah pantai ini. da naik hafal tapak nak pasang khemah dengan bakar BBQ.


memakai baju raya yang silap dipilih kaler ke pantai ^_^ teksahla, kire beraya jugak walopon tade org yg tguk baju baru tu =D tgukla, kitorang bwak ketupat skali sebagai makanan utk makan kat pantai.


Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com