Wednesday, November 10, 2010

cik hati dan cik jari

cam best je tuko2 tajuk blog
hahaha..xpela..blog sindri
bukan ada yg baca

nape misti cik hati dan cik jari??

pasal hati yg mengarang blog ni
bukan mulut..

napa cik jari??
sebab jari yg merealitikan kewujudan tiap tulisan d blog ni
thx cik jari

hati saya tiap saat sedih
saya xpasti kenapa

knapa hari2 mesti sedih??
xtau juga apa sebabnya

cik jari bg saya gembira boleh tak??
sy minta maaf cik jari
awk penat tolong saya lap air mata

hati sdg sedih
jari bantulah saya hilangkan sedih ni
suaplah saya makanan yg menggembirakan

jari dah suap
hati cakap xnk makan
macam mana??

hati sgt sedih
jari bantu saya lap air mata ini lagi...
saya xtau napa dia asik nk keluar lihat dunia kejam ni

hati saya sedih
jari bantu usap mata saya
penat dah dia asik nangis je

aduhai hati...bersabarlah
jari...tenangkan hati ini..





No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com