Saturday, January 22, 2011

his voice =(

kan bagus masa ni x wujud
sy xmo bagi dia pulang langsung


pa cets yg hepy makan ikan & udang bakar


pagi terakhir bersama pa cets
mkn nasi lemak


awan yg tenang
saya yg cuba menahan sedih
duduk2 sbelah pa cets


i try to smile a lot
my heart crying
xnk bagi pa cets pulang


i just miss him so much evry single tym

xdpt tido dgn bek malam tadi

papa cet merajuk lagi
merajuk papa cet berpanjangan sampai sekarang

kol utk solat subuh dr pkul 6am..tp dia angkat 6.58am

bermula lagi satu hari cuti tanpa papa cets d sisi

kalo tak skng mungkin kitrg da jalan ke kk
(ayat sedih utk buat diri sindri mula nanges)

ntah kenapa
da masuk 2 minggu lebih
masih lg merasakan kesakitan yg teruk sejak papa cets pegi balik

hari2 nangis sorg kat bawah
kenapa skg smeorg jauhkan diri dr saya?
atau sy yg melarikan diri drpd mereka?
sy xpasti

mgkin sy yg larikan diri dr mereka
sbb sy suka sorg2
sy cuma nk masa sy dgn memory papa cets
walpn pa cets xde
sy yg asik igt dia
dan sy akan nanges
sy xske org npk sy nanges

sy tau..bile org npk sy nanges
org akan cakap
sabar la
org akan cakap
sy xkuat
benda macam ni pon saya x bole handle ke
perasaan sindri pon x dapat kawal

kenapa?
dorg paham ke perasaan saya?
cuba la duduk d tempat sy
rasa apa yg saya rasa

walpn sy xknal papa cets lama
sy sayang dia sgt2
sgt byk syg pada dia
walopn sy kerap nangis
sy xtahu knpa
sy nangis
sy rindu papa cets sgt2

skg..
verilia bahagia dgn rod
hari2 saya dgar dr bawah dia cakap dgn rod
suka2..ketawa2..
saya jeles..(sbb sy kurang dpt kol pa cets)
harus ke saya jeles tguk kawan saya bahagia
patutnya tak,
ms saya asik pegi labuan dlu tgl kan ver d rumah sorg
dia slalu sokong sy jumpa chinta hati sy

harusnya..
skg giliran sy sokong dia dan chinta dia

i lop my papa cets so much
miss him
very much =(





1 comment:

Anonymous said...

salam...

singgah saja..namapk nasi lemak dalam bungkusan tu..
lapar laaaa..

**follow blog ini..****5

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com