Saturday, February 5, 2011

86 400 sec

"hati saya kecik..kenapa kau muatkan duka yang begitu besar di dalam nya"

sedihnya, ayat ni betul2 sesuai dgn life saya yg kucar kacir skg

walopon cuti sekolah da masuk 3 hari, saya x hepy, saya x dapat buat keje sikit pon, sy xde wat house chores, ape2 kje yg kn taip x siap, bju x iron, kete x basuh, sy baring saja menghadp jam dinding, dgar, bunyi jam berdetik, kdg2 saya nk sgt jam berhenti,tp klo xbergerak..bila tahun 2011 nk habs =(

nasib bek kewajipan pd tuhan sy cepat kejekan, sbb bila da lambat kompem terlajak

2011 tak menggembirakan saya ke?, apa la sy nk buat spy saya hepi dgn diri sindri?

amik gambar pon da x dapat menghepykan diri, tp, kdg2 saya pkir jg, kan bagus saya dapat beli dslr, sy rs teruja nmpk org angkut dslr sana sni, taun ni lgsg da xdapat pegang dslr, saya nk satu, saya kena, kumpul det nk beli, nk ada tahun ni..T__T, sony pon oke la kan, tp tguk dulu la, ada byk perkara yg, lebih penting saya kena dahulukan, kalau la saya dapat dahulukan diri saya, kan bagus

kdg2 saya benci diri sindri, napa saya xdapat puaskan kehendak saya sindri, kalau la org paham kesedihan saya, kalau la saya ada tempat utk mengadu, kan bagus, saya ada kawan serumah pon saya, xpernah nk cakap apa, saya hya kongsi cerita biasa, ceritera hati saya..ntah la nk luahkan pada sapa, saya diam saja, saya sedih, saya tensen, saya nangis, saya tido, saya lupa makan, tu saja la

kdg2 org cakap, klo x share dgn sapa2,wujudla stress,mmg saya stress pon,tu pasal saya xdapat wat apa2,saya murung hari2,kan bagus klo ada ubat yg bole wat saya hepy,wat saya tido lenyak,saya belum masuk kubur, tp saya rsa saya da keseorangan dalam dunia ni..=) kesian pd nasib diri

saya tahu, ada yg cuba gembirakan saya, nasihat suh makan, amik berat pasal saya, tp..sme benda tu bermusim..saya nk kegembiraan berpanjangan bukan gembira 2-3 sec. sbb sehari saya kena lalui 86 400 sec..bukan 2-3 sec saja. 

skg ni kawan saya hanyalah:-

cobi
sebiji laptop
brodcen
henpon
ct polish
baby scot
tv

sy nampak cam pompuan yg membosankan ke?

sy cuma seorang pompuan yg nk kasih sayang dan kegembiraan dr org yg saya sayang









No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com