Sunday, February 27, 2011

mesej terakhir

xpnah lak rasa nk tguk cite melayu bila malam camni
ntah..rasa tajuk dia best kot

mesej terakhir

kesimpulan drpd cite ni bg pendapat saya

saya pon suka la laki dia mati
biarla sakit hati kejap je
drpd dia hidup
sakit hati lama tu

zati pon setuju dgn pendapat saya mengenai cite ni
dia pon suka laki tu mati

it'sbetter 
sakit hati yg teruk..tp kejap..bersama kenangan..
dan pasti kesalahan dia buat satu je sblm dia mati tu..
tp..kita masih nk ingat kebaikan yg dia wat sblom ni lg banyak 
air mata mengalir kerana kenangan..bukan sbb benci melihat perkara yg menyakitkan hati
berlaku depan mata atau dibelakang kita

dari 

sakit hati yg teruk..tp..lama..sbb dia masih idup di samping kita
bersama dgn org yg kita sayang pada mulanya 
tp pada masa sama benci sbb dia menipu kita..berpura2 takde apa berlaku
melakukan perkara yg tk harus dia lakukan di belakang kita
dan xnk berterus terang
sgt2 la x bagus
sbb lepas tu benci akan jadi lebih banyak drpada sayang

p/s zati: semoga laki kita xde la wat cm dalam cite ni..amin..menyedihkan



4 comments:

Piasara said...

Cik Chinta..entri kamu kali ni nmpak ok sikit drpd yg hari tu akak baca teruk sgt ejaan nya..cuba lebih baik lain kali yer..akak bkn nak tunjuk pandai..tapi bak kata blogger 'otai' kita bkn menulis blog utk diri sendiri kan..kita menulis utk berkongsi dgn org lain kan..
Akak minta maaf sangat2..akak tak bermaksud nak lukakan hati kamu kay..

cik chinta said...

kak sara, thx. itulah masalah saya, mmg saya ni macam jadikan blog tempat meluahkan perasaan hati saya.

Piasara said...

Cik Chinta...
panggil akak,kak pia yer...
Akak dulu ms mula2 buat blog mcm tu la..tulis mcm konon2 tulis diari..utk kita sorang jer bc..tulis suka hati,bhsa pun lintang pukang..last2 sorang pon tak bc(sbb takde komen..mungkin ada silent reader..tp sorang dua jer kot..)follower ada la 30 org pun tak sampai..
good luck!
Akak ambil langkah drastik..ubah mana2 yg tk patut dan rajin blogwalking,baru kenal ramai blogger lain..ramai org bc entri akk (w/pun setakat 15 org..)ok la kan..follower pun meningkat..

cik chinta said...

salam kak pia
kite mmg ske syok sindri..kesian kan?
tp kt memg ske bw..kt ske baca blog org len
xreti r nk tulis cite hebat2

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com