Thursday, March 24, 2011

100 % for physics

patut nye semalam lg saye perlu tahu hal ni
tu la..malam sebelum kuar result dan hari2 seblom nye dok berdoa siang malam studen 100% lulus
bile tibe harinye
sy p bz install potoscape

ilang tros perasaan nk tau pasal result SPM
ye la..hakikatnye
bukan saya kan yg amik SPM
mst la x riso =p

pagi td g skola baru la bz2 nk tau result SPM

PK pagi2 da cari saya

"mana la awak pegi semalam?"
"saya cari2 x jumpa"

huhu..saya kuat main btul
masih x sedar diri bahawa saya ketua bhgn peperiksaan sekolah
sy slalu pasan cam budak2 kcik
padahal da tua

sy xreti wat keje =(
sy asik nk ingat hal sindri je
hal rindukan papa cets la
truk tul la saya

mende2 penting cani
saya abaikan aje

hishh...pjg tul mukadimah
pagi td..trus saya g jumpa ketua bhgn peperiksaan SPM
opkos sy p tguk result physics je
ahaha..jahat tul la saya
patutnye saya g tguk secara overall
bias tul saya ni

yeayy...hati saya tenang

physics
100% lulus
dan terdapat kenaikan dr segi kualiti
syukur la

alhamdulillah berjaya mengekalkan peratus kelulusan 100% utk subjek physics

dan subjek2 len juga terdapat kenaikan
overall setelah bertungkus lumus mengira
org kuat saya pye keje la, 
hahah..ada ke buli senior
xde la..saya baru je
sy x paham

ketua bhgn peperiksaan SPM tu yg kira
terdapat kenaikan sbyk 0.30% GPS

kecewa..
kami mo kenaikan 1@2 peratus bg GPS
xpela..ada masa utk mencuba lg

ooyee...pelajar terbaik skola kami 6A 3B 1C
ckup baik bg sekola kawasan pedalaman
td student2 klas sc stream jupe saya
salam2..haha..korang mmg de best
gonna miss u oll
smoga dapat sambung blaja tempat bagus2

geram btul, tym2 gni saya nye batery hp lupa cas =(
klo x, ada kenangan amik gambo dgn dorg
hishh..xpe2
memory in ur mind is de bez

sempat lg kn puji
cikgu kami yang chantek =)

2 comments:

Anonymous said...

salam...

tahniah kepada yang dapat 6A 3B 1C

dah cemerlang dah tu..:)

cik chinta said...

harap2 dia masuk matrix dan jadik dokter =) amin

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com