Wednesday, March 9, 2011

bile dia merayu

sbenarnye..dia da merayu dr tahun lepas
tp sy slalu wat2 lupa dan menolak dgn bek je
alasan saya..

"saya bukan pro lg dalam bidang ni, setakat utk lulus tu dapatla sy kejar"

tp, bila hari ni dia merayu lg

kesian la plak

sbenarnye..ni cgu, minta saya ajar physics utk anak dia
dia mo saya buka tuisyen fizik d daerah ni
sbb lom ada sorg pon guru physics mo wat tuisyen d sni

trus saya rasa serba salah
dan saya rasa lain2 sda perasaan

bukan sy xmo cari det lebih

tp..rasa nya..

sy cam da banyk peruntukkan kehidupan sy selama ni duduk depan laptop

tgu pa cets

sy cam xle bganjak g mana2 selain dr duk stu menanti pa cets wujud

kesian diri sindri

tp..kenyataan ia telah d set dalam kepala

macam mana nk delete?
xdapat..

i miss my pa cets so much
very much

sy klo ble..nk tiap masa pa cets wujud d sisi saya
reality nye xdapat

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com