Sunday, March 20, 2011

bukanlah..original

harusnye..saya mengupdate malam tadi
tp..sungguh la pnat
da lama x driving
slama ni asik duk ruma je kan

sampai tetido sy depan laptop tgu papa cets
skali pa cets nk cakap

sy xsedar diri pula..tdo
sedih ='(

sori papa cets
i rely miss u
mimanchi
muaxxx

hebat sungguh saya berjimba tguk org kawin semalam
kalo petang tadi org nikah 
malam nye g reception org lain plak
dgn kak rina

kak aida pegi diner kat shangrila hotel d tg aru
hahah..kak aida terpisah dgn kitrg
tp..dia pon sama
berjimba jimbo
sabar jela
ada ke patot dia cakap
"i'm teaching bahasa"
dusta =p

meriahnye
bermekup sakan la ktrg
sampaikan..sy da jd oficial mekup artist utk kak aida
x sangka ada bakat skit2
wekk..=p perasan

ktrg lepas siap2 mekup dan nk berangkat ber'makan'
saya da gtau pa cets pasal makan2 ni awal2
pa cets bagi g makan2


kak bintie cakap
dia x suke saya pakai tudung ni
sabar je la




akak ni cakap
"pandai nye D pakai bulu mata palsu"
huhu..
"bukanlah kak..saya xpakai bulu mata palsu, ini original"
muke akak tu terkezut @__@

nyibuk je nk gambo kat pelamin

gambo kat kek

oke..balik

mi manchi pa cets T__T

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com