Monday, March 14, 2011

catch me now last episode T__T

da basi cite ni
last episode jumaat lepas
tp, nk gtau gak
wat simpanan dlm blog list
sbb cite drama sedih meruntun perasaan
smpi nangis2 tengok

ko chi mati T__T
sedih la cite ni
2 hari berurut tguk cite ni nanges..pesal emo sgt ni

hencem la ko chi ni
berkarisma
macho
berpikiran waras
paling best..walopon dia ske mncurik tp dalam hati ada taman
wahwahh..
lelaki idaman wanita
caring sesangat
nk jugak..

ayat2 ko chi seblom mati sangat magis yer
mmg wat saya nye air mata laju je

pesanan ko chi pada yung2 seblom mati

masa saya jumpa awak..
awak nangis utk sorang lelaki
sekarang..saya da nk pergi jauh dr awk pon..
awak nangis utk sorg lelaki
yung2..lepas ni jgn nangis kerana seorang lelaki lg ya..T__T
jd sorang wanita yg kuat

bila awk perlukan saya
saya akan sentiasa di sisi awk

oke..kesimpulan cite ni sagt best
dan berjaye wat saya tensen dan nangis
hihi..

saye yg seronok bermain2 dgn pa cets beberapa hari ni
lop my papa cets
XX00


No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com