Friday, April 22, 2011

berbicara dengan bulan


saya suka maksud dia dalam bm
saya baca kat SINI




memanggil bulan

ku tahu kau berada jauh disana
kembalilah (2X)

ku disangkakan gila
mereka tak faham
kau saja yang ku ada
cuma kau saja

korus; diwaktu malam bintang datang
aku sendiri berbicara dengan bulan
tuk mencarimu
mengharapkan kau di sana
membalas panggilan ku
bodohkah aku
duduk sendirian
berbicara dengan bulan

ku rasa dikenali
menjadi bahan perbualan
mereka kata
"dia dah gila"
ya, aku dah gila
tapi mereka tak tahu apa yang ku tahu
bila malam menjelang
ada suara
yang memanggilku

ulang korus

pernahkah kau mendengar panggilanku
setiap hari aku berbicara dengan bulan
mencuba mencarimu
mengharapkan kau di sana
membalas panggilanku
atau bodohkah aku
duduk sendirian
sambil berbicara dengan bulan

ku tahu kau berada jauh di sana
jauh di sana :'(




No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com