Tuesday, April 5, 2011

SWOT

balik sekolah td mandi2 n solat pastu tdo sampai veri balik
penat sgt, tade rest kat skola sampai balik
malam ni baru start nk wat keje
nasib bek ingat kena wat post mortem SPM Fizik sbb slalu 100%
KP suruh. pesal la dia x wat sindri

huh, banyak nye keje2 kerani sy nk wat
taip sana sni
ntah napa la kn wat keje gtu
tp, malas nk argue byk2
taip je ikot bahasa melayu saya
BM saya mmg truk
subjek predikat ntah tatau mana pegi

sy da hantar tu pelan taktikal Fizik 2011 pada ketua bidang pagi2 lagi
skali dia duk tya saya mana SWOT?
sy kepelikan
ape mende SWOT2 ni
macam SWAT pon ade
cam cite askar la plak
memg muka kelat la sy pandang ketua bidang
dorg pon satu, igt saya tau sme ke
sy marah tym tu
tp sy wat muka cool aje
da la org serabut ni rindu2 pa cets
dia lg nk wat sy serabut dgn sebut macam2 singkatan ntah hape2
last2 dorg kasitau jg ape SWOT tu
klo nk tau
p GOGGLE
malas nk tulis pnjg2

da siap pon wat SWOT b4 masuk kelas pagi td
siap suh cgu BM cek sme ayat2 tadi
skali balik2 ruma ni ingat nk print
rupanya lupa save
sedih nye ='(
nangis
mata da kembang2 ni

kena taip balik

nampak gaye nye
saya wat cite sindri balik la dalam ayat2 SWOT ni
dan tunggang terbalik la smula BM saya





No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com