Tuesday, April 12, 2011

thx for remind me

last friday..
actually kak ayu ada bg ayat ni pada saya
".........................fonder"
tp, saya x bape nk ingat sbb dia ckp kat dapur kan
mst la ingat makan je
satu perkataan je yg sya pasti ingat
FONDER
sbb kak ayu suh cari sindri makna tu

p gogel xdpt pon
last2 tya julia helen
heheh
siap kasik ayat utk memahamkan saya dgn lebih lanjut
fonder
"dia cam kembang"
cth ayat
"my heart grow fonder"
thx julia helen

arini ada sorg blogger remind kan saya ayat penuh yg kak ayu bagi
thx aishah..saya betul2 da lupa

"love need space to because absence make heart grow fonder"

blog dia best..orgnye pon cumell
http://aishahrahman.blogspot.com/





2 comments:

dkisneayu said...

dila...my full sentence were....love need space because absence makes the heart grow fonder....bbu kesygan ku ckap lebih kurang sma ayat dlm bahasa kamilah....bila ndada dsisi kitani akan rsa lebih syg lbh rindu...bila jauh kitani akan bljar utk lbh syg....akan lbh suka/syg...that is fonder means....the base word is 'fond'....k my love...do u get it now....

cik chinta said...

huhu...pjg nye bile translet bm..bgus lg ckp bi je..iya ba..phm..td suda ku tya kak rina jua..byk btul guru bi ku, ntah bila kn trer ckp bi tatau la

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com