Sunday, May 1, 2011

gilfren spiderman


29/4 ritu seblom balik skola pacik opis hantar surat kat bilik guru. malas nk tguk2 kehadiran surat sbb kompom tade nye surat utk saya. tetibe je sorang cgu panggil saya dan hulur sampul pos xpress. trus saya senyum lepas tguk tulisan kat sampul tu. 

da bertahun2 tade dapat surat dr julia helen. tp tulisan dia tetap sama, perangai masih sama. cume org nye aje da berubah dr segi saiz kot =D lama x jumpe JH, paling last masa matrix tahun 2004. skg da 2011, cepat nye msa berlalu.

wlopon lama xjumpa yg peliknya ktrg masih tak pernah lost kontek dan JH masih ada hutang utk belanja saya ABC kat kampung melayu. tp tatau la kalo dia da xpiredkan hadiah tu. tp, tade la kisah sangat klo setakat ABC tu =D

JH kasi saya adiah pen parker. tros saya nk kasik nama pen ni cik parker. da try pki dan sgt best. pasni bole la saya guna khas utk menulis buku rph :) smoga dengan kehadiran pen baru sy akan lebih rajin menyiapkan rph tetiap mgu. hopefully la.

JH adiahkan pen sbb, katanya dia nk menderma sambil nk saya suka. yep, saya suka. sbb, masa hari dia pos ni, saya dalam keadaan moody sesangat dan waktu dia cakap dia da de blikan adiah tros mood saya ada oke skit. JH mmg pandai amik hati, untung la orang yg menjadi kesayangan dia tu.harap2 kesayangan dia akan sayang dia macam dia sayang org tu (berapa byk kesayangan la nk ulang).

masa ym, sy da wat status pasal cik parker, trus JH balas status GILFREN SPIDERMAN. ye la, spiderman kan mr parker, so cik parker adalah gilfren spiderman ;)

klo ada masa nk engrave kat body cik parker "cik parker may apr 29 2011-JH"
(asik2 nk tulis may 29 je pasal tarikh 1st met En. S)

btw, thx JH. really appreciate it.


2 comments:

Julia Helen said...

Hie,

kt bkn tulis "gf spiderman" r, tp Mary Jane. mary jane gf mr parker dlm cite spiderman. n Mr Parker is spiderman. ihihi.

Btw, I'm glad you happy. and thanks for your prayer. TQ.

Rgds,
JH

cik chinta said...

kt memg pelupa, yg kt igt spiderman je

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com