Friday, July 8, 2011

honoo red

semalam pegi pos opis pasal nak renew rodtax baby kesayangan (skuter) yang da hampir setahun tade kebenaran untuk berada di atas jalan raya (dalam hati. jimat duit utk insurance setahun) ;p hihih..tuan dia lupe daratan, sejak ada cik polish (kete) xmo pakai baby alasan, panassss...tangan itam la..padehal, pakai cik polish pon itam jugak ;D

sampai je pos opis tetibe pekeja trus jerit2 nama saya ada barang sampai, derang cakap "nasib baik datang, kami baru mahu kol suruh amik barang". adeii...sampai naik kenal da pekerja situ dengan saya sebab asik ada saje barang sampai, menunjukkan betapa saya kuat soping walopon terperap aje dalam rumah, di hujung jari saje saya mengosongkan akaun bank ;p

lepas siap je renew rodtax, laju2 saya balik rumah nak buka parcel. padehal saya tau da ape isi dalam ^_^

 konteks lens saya idamkan da sampai..hoyeahh. saya beli dari adik kak ayu, c dang nadiah. nak oder klik SINI

temahak kemain lagi, saya amik 5 trus. ada 3 brand honoo, kiwi dgn gara. honoo sy amik kaler red, blue, green. kiwi violet. gara pink. saya beli beramai2 sebab servis nye yang ramah dan mesra serta murah.

jadik hari ni saya nak try honoo red. nampak dalam iklan cun. tergode tros oder, sebab memang da lama mulut ni asik mengidam nak ada lens kaler merah sebab pengaruh cite vampire kot? alasan ;p


buka2 trus basuh2 dan rendam dalam bekas lens nih. semangat kemerahan. hasilnya pada hari ini ketika pegi bekerja, semua student memberikan perhatian terhadap pengajaran. perah santan ;p
.
.
.
.
.
.




ada lagi 4 lens blom dipakai. sebab tade lens case nak disimpan kalo da dibuka. lagipon solution da nak habis. kena suh kirim veri belikan ni d guardian =D mgu depan kasik pusing habis pakai 4 lens tu.












8 comments:

najwa nano said...

comel..klau dpt cikgu camni konfem mte kt ckg je..hehehe.A+ fizik.teringin nk pki lens tp takot..:)

cik chinta said...

uhuhhuu...bgs nye klo ada yg dpt A+ kat fizik tu T_T dlu takot jg pki lens. skg smal de pieces =D

Anonymous said...

mak aih cikgu kemain kaler merah lagik tu haha

c muncet said...

wah..ada student jg kat sini...lawa nya cgu ni

cik chinta said...

zoey: konon budak takot la bile pakai lens merah, tapi, beria plak nk tguk mata kite

cik chinta said...

my dutch yang pemalas baca blog saya T_T

c muncet said...

percaya pada ku

cik chinta said...

lop u my dutch

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com