Monday, July 11, 2011

my dutch

bile dia makin dekat nak balik, makin ngade2 rindu la pula. padehal hari2 tak pernah miss berkontek antara satu sama lain. walopon kadang2 gadoh pasal saya yang asik mula cari hal. dia layan saje gaduh tu sampai meleret2. last2 baik juga. malas betul la T_T dia baik saje arini, pagi2 suruh bangun untuk cakap "hai"saje. pastu dia suruh tido smula. nanti dia kejut. so sweet dia pada saya. sedangkan saya ngade2 juga nak cakap macam2. tapi, xtahan mata. nantok btol. dia tgu juga saya dari tido sampai saya bangun untuk pegi keje, mekup2 dan drive pegi skola. sampai skola baru la dia tido. sayang dia sangat2 T_T
dia punye ayat harini untuk saya "abg rindu sgt2, x sabar nk jaga syg bila balik nnt, abg nk bg cinta abg pada syg...nk jaga syg selamanya"...oke..bile dapat pemangkin camni, trus bersemangat waja dan senyum lebar2 pegi keje rini ;p

i lop my dutch so much...da mula smula menjiwang dalam blog. mesti JH nak komplen dan mual baca. =D


4 comments:

hamzah ian said...

hehe.. cinta~

c muncet said...

laaa....awat pg tulis dlm blog...malu laaa...

cik chinta said...

hamzah; ada apa dengan chinta?

cik chinta said...

my dutch; saya tulis utk kenangan akan datg ;p

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com