Monday, September 12, 2011

dahla pelupa, cuai pulak

beberapa bulan sejak dia pegi keje, tak heran la kalo henpon tu tak ber cas berhari2 sebab batery tak reti2 habis. malumlah takde sape nak di kol atau msg. paling2 pon guna henpon utk amik gambar perasan sindri. tapi, sejak2 lepas naik cuti raya nih, tade mood langsung nk syok sinri amik gambar, semakin la menjadi2 bersepah2 letak henpon. rasanya da masuk bape hari tak sentuh henpon T_T tu la tadi rasa macam mau buat muka comel nak amik gambo. skali godeh2 beg doremon tade jupe henpon, trus pening kepala. manala dah sepahkan ni @_@ sakit kepala. x sabar nak balik carik. harap2 adalah kat dalam rumah ku syurgaku tu.

2 comments:

Edy Zaidi said...

ish...hp tu macam nyawa...xleh terpisah...mmg xsenang duduk kalau takde kat sisi

cik chinta said...

kalo si dia ada, barula henpon tu macam nyawa =D

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com