Monday, October 31, 2011

wanita penjalin perpaduan


aku g sutra pasal nak sambut hari wanita peringkat sabah, dengan motto "wanita penjalin perpaduan". aku rasa la sejak dua menjak ni langsung tak amek tahu hal2 sosial. samada harini hari wanita ke, harini hari halloween ke..yang penting dalam setahun aku ingat satu je hari yang penting, my besday ;p ekekeke..

tu pasal aku asik kompius bile nak wish besday kak ayu. terwish terlalu cepatla..last2, aku terus x wish masa besday dia. teruk giles rasa perasaan aku sebab tade wish right on the date. bcos kak ayu salah seorang yang penting dalam hidup aku kot? tak ragu2 lagi la, salah seorang yang penting walopon aku slalu je wat alasan malas balik kampung T_T oke, da lari tajuk.

malam tu lepas kitorang da penat berjakun di suite. "akak" kak rina pon sampai, dia la yg patut menginap kat suite nih, bukan kitrg ;p lepas bual2, maghrib kitorang da redy2 nak turun ballroom utk acara seterusnya. aku kalo pegi event2 camnih sah mekup paling last2 sebab dok sibuk tatarias muka org len dlu. pahtu muka aku la paling selebet T_T sebab asik kena warning suh cepat2 siap. tragik+tragis.

theme color malam tu biru2 turqoise..



 "akak" kak rina..me mekup her..^__^

kak rina suke gile kalo aku senyum nampak gigi semua nye..katanya nampak lebey sweet..hishh..aku tak suke. aku tak sabar tunggu muncets buat investment kat gigi nih.

goodie bag yg ktrg dapat sorang satu dalam dia ada majalah WW, pestime aku dengar. dalam dia oke jugak pasal cite pasal mekup2. i like pasal bole wat rujukan utk meniru.


pahtu dapat buku nih jugak ^__^ bagus r utk aku yg sangat pelupa ni.


oh yee...ada retis dia jemput utk persembahan last2..rohana jalil. aku kerut dahi dengar nama tu. sangat asing utk umur baya aku kot. tapi lepas dia nyanyi lagu ni baru aku buat muke cam kenal.."ohh...rupenye dia ke penyanyi tu, xpnah nak amik tau paras rupe dia cane" btw..sore dia mmg sedap tade slek lgsung. dia nyanyi live lagi best dr vid ni.






No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com