Monday, January 16, 2012

durian merah

malas betul nak bangun pegi keje T_T sampai2 kat bilik aku tengok ruang tamu dah pasang tikar getah. kesian, tempat org len sme pakai tile, kitorang dapat simen kasar berhabuk. ajis yang pegi beli tikar getah, jadik masa free kitorang sambung pasang kat semua area. sukses! last2 aku tak jadik duk kat dalam bilik sesorang. sebab xde kipas dan econ yang ada tu kesejukan nya x begitu memberangsangkan untuk sampai masuk ke dalam bilik tu. so, aku duk je kat luar dengan s/u spm. puas hati aku sebab duduk btul2 bawah econ. ihi.
 
bilik aku tu biarkn kosong utk letak brg2 exam dan sbg bilik solat. pasni masuk bilik dah kena buka kasut. malas pulak. sebab kekadang aku pakai wedges bertali. lecehnya.

 bebudak form 5 tolong pasang dan angkat meja2 bilik s/u pmr

nama aku tercalon dlm list interview yang pelik. kalo dia suh kawad. nak buat muka pelik jg sambil diri tegak2. biar failed, sape suh mandai2 masukkan nama aku.

 balik keje direk pegi rumah kak rin, ajar baby and girl math. best je ajar baby, dah masuk chapter 2. satu kali ajar habis satu chapter. ihi. syok ajar budak pandai. kak rin beli durian banyak untuk akak dia. ni durian sabah. kat semenjung takde. durian ni bentuk dia bulat2 xde terlonjong ke, senget sebelah ke. sentiasa bulat. duri nya pula halus2 tajam. kalo da masak, kulitnye kaler oren. 
tak sempat2 salin baju dah kopek durian. kalo aku, jgn harapla nak kopek2 ni. beli dalam packaging je. senang, tinggal mkn.

durian ni tak berbau. kalo da dekat2 dengan hidung baru terhidu bau nya. isi dia kaler merah. ada jugak yang kaler oren kalo x silap. tguk smula dlm gmbar ni, macam bukan durian pulak.

rasa dia lemak2 dan x berapa manis sangat. myb x biasa makan jadik aku x minat. just untuk rasa2 amik pengalaman bole la.

1 comment:

Unknown said...

durian ke tu?skali tgk macam anak kucing lahir xcukup bulan...hehe

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com