Saturday, March 24, 2012

hati dan perasaan..bagi lah kerjasama ye T_T


“Forget the past, It has passed
Always look forward to the life ahead
Remember the goodness, It is coming”.
 
credit: HERE

jiran tegur semalam, ape je aku bawak dalam beg besor dabak. macam nya kan. ramai sangat dah tegur pasal kedabakan beg yg aku sangkut kat bahu semalam. memula kak rahimah dia tya, "ehh..ko jual kain tudung ke dalam beg beso tu?" malu den...
 
kedua cgu rapisol, "kesiannya ko..sampai 3 beg hangkut, apeje ko sumbat nih? full gila"..jawapan "ni saya sumbat sme mende yg rasanya cam berkaitan sekolah kot?"

pastu jiran nampak aku hangkut segala mak nenek dalam kete kasik kuarkan masuk rumah, "dah macam stor kete ni? sejak bile ko serabut benar?" aku buat muke  =.=''  
 
ayat pendek je mampu aku cakp kot "saya serabut" 

btw..aku x tau ape yg semakkan pkiran nih..myb sebab aku x dapat android lagi kot? ;p sakit kepala duit dalam tangan belambak. kang aku soping ke arah len. bukan bole pecaya kepala otak aku ni. macam2 dah aku pkir nak soping sat lagi kat KK nih.

2 comments:

eiyra amieyra said...

xpe... kejap lg kita p erk.. insyaallah, akan dpt la tuh... amin~~~

cik chinta said...

agknye, pas dpt android nih. msti hatiku tenang gabans

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com