Wednesday, March 7, 2012

sanggupku menapak ke bilik mesyuarat lama ini

 semua angkara tigaratusenampuluhdarjah 


 mumy n my lil pie

with my big sis...lop u. da siap posing, sile sambung kerja anda semula.

6 comments:

eiyra amieyra said...

hahaha... lawak jer rasa kan??? gambar2, the berterabur p buat keje masing2...

cik chinta said...

dahla tengah sibuk2 marking paper..tetibe jek..jums kt p jupe karimah la gini...sedih pasal xde android lagik pye pasal. sanggup menapak. tahapeeeee..

LiErOSe~QiEmi said...

comel2 belaka

najwa nano said...

amboi cepat je ucap tahniah,padahal gmbr cincin je kot.takdapat nak join group cik chinta lagi la sebab tak tunang pon lagi..hehehe.lamaran tu dah ditolak sebenarnya sebab najwa nak abeskan stpm dulu.lagi satu fami belum pulangkan hati najwa lagi,cik chinta suruh dia pulangkan cepat.kalau tak,apapon tak boleh.hihihihi.

cik chinta said...

hihikss...kamera yg menipu

cik chinta said...

klo gtu. kt soh fami je r masuk minang najwa. bole?

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com