Tuesday, May 15, 2012

packing besar-besaran!

rushing betol arini, sebab berkejar dari tempat keje ke sipitang patah balik ke bopot sebab kejar pulak appointment facial dalam masa sejam setengah. bayangkan saje la cik polish terbang2 kat sepanjang jalan. 

baru balik ni, 2 jam lebih tadah muka. best! sambil manicure pedicure =D

skg gopoh gapah nak packing semua harta berguna. tak guna pon bawa jugak. manatau, tetibe gatal nk guna. pening kot, sebab pkirkan bape banyak kaler shawl nak angkut ni?? haihhh --__--''

2 hari lagi..banyak lagi kena preparekan T_T



5 comments:

cets said...

cik chinta..lawa profile picture...hihihihi

najwa nano said...

nak p mana ni??nak balik jb dah?

cik chinta said...

cets: sape tu ek tuko?
najwa: balik jb la :)

Zie Madini said...

eh...template baru ek yunk. lawa! hehe. psstt..zie tak pernah buat manicure pedicure :P

アヌムちゃん said...

selamat berpacking ye

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com