Tuesday, July 24, 2012

eyeshadow elianto


jumaat lepas, aku kuar dgn karimah g kk, alasan nye nanti klo bln pose mst da x bes nak merayap, bole caye ke tak kuo2 g kk pasni? =D pastu ktrg g wisma merdeka sbb nk makan takoyaki yg super sedp tu. skali dgn bli blu mata palsu. ha8. bukn rajin nk pki, tp rajin membeli. trus singgah kat elianto depan kdi tu jg. 


cam bse mst gedik nk tmbh koleksi eyeshadow. memula ak trasa da nk bli kaler dark brown tu. tp kn halang dgn karima sbb katanya ada da dlm koleksi aku. kang membazir plak. ak pasti mmg xde, cma bek bt langkah berjaga2. klo xde dtgla lg p beli.

balik2 je ruma trus cek dlm box. kompom xde lg. yg ak ada kaler brown yg cerah skit sbela dia tu. huhu..


tah bile dpt trun kk nih. mimpi2 sda pakai kaler nih kat mata..hahahaks..buruk perangai.

5 comments:

Ardini Humaira said...

waaa banyaknye.. dni dah lama tak mekap2 since preggy. hehe

miss she said...

kawan kata, eyeshadow elianto tahan lama.. betul ke sis?

cik chinta said...

dni; pembawaan bby. tu r sumtym ad org x mekup bile pegnen (:

miss; yup, thn klo pndi jg (: da lm gn. oke je kaler dia. takde plak gtl2 pki kt mata.

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

maera byk eyeshadow elianto tp tak guna.haritu beli 2 mineral powder sb murah 50% last2 tak pakai jugak.huhuhu~

cik chinta said...

he7, bse r, nk hbskn 1 kaler je mkn bertahun.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com