Friday, August 10, 2012

tuah manusia sape tahu...thx fyza (:

buka fb, skali je adi tagged yg cuti berganti utk ry kn tambh lg. dr ari jumat je da beganjak kedepan jadi cuti stat ari khamis. siap bg link rasmi utk mensahihkan CUTI INI

dtg c fyza siap tagged nama aku nk ckp betapa bertuah nya bli tiket awl n ikot ckp dia ritu. thx fyza. x sia2 ikot idea awal yg rasa2nya macam jahat. last2 menjadi bagus plak. itula kan org ckp, tuah ayam npk kat kaki, tuah manusia xde sape tahu. x salah mencuba sesuatu yg jahat =D nk bt jht kn dgn hati n niat yg bek kot. maka akan bertuko jd mende bek..eh???

cume yg x bestnye cuti lg dua hari yg aku tambah lepas raya tu haaa....ape nk jawab daaaaaa....hahahahah...


muncets...kite da bole balik dgn sng ati ^__^ tp, bukannye dpt jupe tros pon...kn tgu si dia habis kelas pastu tgu je la kat tangga ruma tu kalo dia nk amik cepat bagus..kalo dia amik lbt nk wat cane..terpksa la enjoy sorg2...thehehehe...

5 comments:

shizansyafik said...

hukhuk, sy jugak yang terpaksa balik lmbat.. skolah ada program.. so makan jem dalam keta la nampaknya

najwa nano said...

dapat cuti awal jgak ea semenanjung..best la.

NorHaFydzah said...

Bukan sesaja cuti kannn..nak balik jumpa sang suami.cuti raya kejap...so i think..x salah kot..hihi tapi yang sorang tu kata tetap jahat. Agaga... ;p

cik chinta said...

miss she: x sme sek sm amik cuti kn? xpasti la (:. sabar la ek

najwa: kn bg cuti. kmi yg duk jauh ni okela. sng hati nk balik.

fyza: mst adi tu kn ckp jht. ha8. terpksa..hu2

shizansyafik said...

hukhuk, cuti sama, tapi sek ada program..

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com