Sunday, September 2, 2012

MAC lightful

beli tahun lepas masa baru2 menjinakkan diri dengan MAC. baru tau MAC ada juga jual skali set skincare selain dr mekup saje. ak bli basic je, toner, pelembab n paling penting skli sunblock. dia ckp bole putihkan muke, ilangkan jeragat sme tu r. x igt bape habis masa beli ni.. =p


ini mmg mengempiskan dompet okeh.
 


toner ni best sbb ble besihkan mekup yg tak ilang habis masa mencuci muka. terutama area mata la. banyak sgt pki eyeliner T_T



pelembab ni paling jarang pki, mmg aku malas menepek muka seblom tdo. rasa x selesa. mmg byk lagi nih x habis. mana tah aku simpan. ingat nk lego je kat kawn. dari x guna. membazir jadik xpired.


ini feveret..sng guna. light je. spf 30++ 

derg ckp ble putihkn muka kan. ak x pastila. kawn ak pengguna tegar ckp kesan lambat, dia da guna hampir 2 tahun. bru la npk kesan putih tu. cme jeragat tu mmg xde ilang la. sbb x best, xde nye ak tegar nk g beli lagi.

7 comments:

shizansyafik said...

sy pun malas nak menempek2 muka.. huhuhu, bedak pun pakai yang ronasutra je..

Aida Azryn said...

hai tuan rumah! :P

cik chinta said...

ronasutra. lom pnh try T_T

cik chinta said...

aida; hai haii...heheheh

NUR said...

Mahal ni.. Bagi Nur aje la.. Hehe

najwa nano said...

mesti mahal ni..memang kempis la dompet.

cik chinta said...

nur; heheh..meh sni dtg depan ruma amik

najwa; skg insaf =p

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com