Thursday, September 13, 2012

semalam hari apa?

semalam besday ayah ^__^ aku da la sejak2 ni tido awal. padehal ayah siap msg igtkan jgn lupe wish besday dia kol 12 malam. nasib cek wasup..pagi2 kat tpt kje aku membalas wasup panjang2 dengan segala macam wish. 

ayah aku ni jenis ske la anak2 dia rajin msg or kol. sbb da xde org kat rumah duk sama2. sunyila dia tu. anak2 sme da merantau jauh2 keje. dpt jupe pon klo ktrg cuti. tp, xdapat duk lama juga.

yg tinggal kat ruma skg faiq n faten. tu pon aku target faiq supaya lepas spm ni sambung study luar. makinla ayah ak xde geng nk cari pasal kat ruma. xde org yg dia nk suh makan masakan kari super duper sedap dia tuh. hihi..ak mmg ske makan kari ayah masak. nak2 kari ikan..menjilat jarii.


motip letak pic burung ni, aku ritu tangkap burung ni dalam sangkar kat ruma lama. pastu aku g bawak depan mata dia. punye la terkejot, igt ak dapat tangkap burung baru konon. adik2 aku sme takot nk pegang burung ni, nanti kena marah kaw2 pye. tp sbb ak yg main...ayah x marah. saya anak kesayangan ayah..heheh..

smoga ayah aku sihat2 je slalu n pjg umur. btw..ktrg share bulan besday yg sama. tu sbb rapat..klo dok dekat kompom celebrate besday sm2 (:

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com