Friday, October 5, 2012

lepas kawin baru nak buat

badan x selesa, jadik aku bangun gosok gigi, cuci muka n buat holiks. sambung men tenet. perut asik meragam skang. nak kata psl lapar, ak xde tringin nak makan mende dlm rumah. bau masak pon ak da tutup idung.

hari2 sakit mcam ni, susah nak berehat n tido dengan aman T_T biasanya, aku golek2 peluk bantal pejam mata paksa tido jugak. sbb bila tetido msti lupa pasal perut sakit ni. walopon ak start baring dari lepas isya sampai subuh. xdela fresh mana bangun pegi keje. nantok juga. sbb, x lena. kejap2 tkejut sakit perut.

kdg2 ak pkir jugak, ape patut makan. sbb perut meragam pasal masuk angin. pasal ak memilih sgt nk mkn. bile pusing2 dapo, sme benda pon napk x sedp nk telan. so, bt tatau je la. bio perut camni. kdg2 kesian kat perut. nk wat cane? aku mmg banyak songeh pasal makan. lari tajuk je cite..

cantik x inai kat kaki ni? buat dekat bazar karat jb. kalo balik, msti ajak sape2 teman g situ jalan. x beli apepon. cuci mata je. tp, paling ske klo dapt wat mende ni. dlu masa kawin ibu x bg wat. lpas kawin la aku asik buat. ritu ada wat kat tangan pon da kena bebel. susah2 sangat, masa raya aku buat plak kat kaki.

 inai kat kuku kaki da nk sampai hujung (:

ukir inai kat situ best. org india pompuan yg wat. terel je, carik2 pic dlm album pastu tunjuk..zup zap siap. siap bole plih kaler2 lagi. sbb bse mst inai kaler merah/oren je kn?

yg ni siap ada kaler oren, merah, hijau..kalo just buat pki kaler bse dia cas rm5 sbelah kaki. kalo nk tambah kaler2 tambah rm5 lg. so, total sebelah kaki rm10. buat dedua kaki rm20 la..kdg2 rs membazir sbb lpas 2 weks ilang. tp, sbb da minat..nk wat cane =p

6 comments:

shizansyafik said...

cantik..

cik chinta said...

Ad lg cntik..ni simple

#ciksuzlin said...

buat kat bazar karat ek? balik jb nnt nak buatlah~

cik chinta said...

aah..mmg byk kat situ

Nory Zoulkefle said...

salam kenal..

cantiklah inai tu...ingatkan gune colour td...rupanya inai..

cik chinta said...

inai letak pewarna kuih, jd warna warni

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com