Sunday, October 7, 2012

mari kembali ke zaman tdung bawal

skg tgh gleme pki tdung bawal yg corak2 ni smula. ak ad jg bli selai2 masa jln dgn cets. pastu, kak mimi pon ad jual. trus ak oder selai dgn dia. corak rimau pink.

baju ni, kain dia murah je aku bli masa kat labuan dgn irah n fiza. rasanya x spi rm15 sepasang. ak x igt ada bape pasang corak yg sama cani masa beli. yg penting, kaler lain2.

 rs nya ak ada kaler merah n purple dgn corak cani jg. nti cek balik. btul ke ada 3 kaler je.

pki tdung bawal ni bagus utk semunyikkn muke yg tembam (:

7 comments:

Nory Zoulkefle said...

tudung bawal ni mmg tak lapok dek zaman...smpai skrg org masih gunekannya...termasuk jgak nory sndiri...hehe

zOeY zAu YaH said...

cantik corak dia.

Jna marcello said...

tudung cantik model dlm tu pun cute!! ;p

najwa nano said...

tdung lme2 xleh buang.nnti mmg ad coming back..tp najwa hodoh pkai bwal,akak cntik je.

shizansyafik said...

ade kaler merah+hijau.. memang suka kalau leopard print.. lawa kan..

Nn said...

LAGI SATU SBB TUDUNG BAWAL MURAH SKIT.

cik chinta said...

nory: tang iron tu yg mls :-P
Zoey: aah, corak cute :-)
jna: u lg cute n cntik :-)
shizan: xde lak jupe kaler tu tau o_O
Nn: btol, murh bkali gnda dr shawl :-)

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com