Monday, February 18, 2013

pasni dukung anak la je ...

ni masa raya dah. me selepas kawin nek berat berkilo dgn hebat! lps kawin je ad la nek kat 3-4kg secara drastik. ni sme jadik, sbb xle jg mkn. lgpon, cets xkasik mkn mnde2 yg bole kawal berat badan. da la ak jnis manusia sng nek berat. lgpon cets kn nk ada baby cpt. so, mkn suplemen utk sng pegnen ada la.

ms ni ktrg br lps g pejabat agama uruskn kad kawin. trus direk g merayap ke angsana. sopan je merayap. sorg dgn bj melayu, nasib bek x pki samping. ak bj kebaya merayap standet la.

skli masa nk melintas dr parking kete ke mall tu ada lopak air. bole tahan la dalam n besar. thegeh2 je aku nk melintas. tetibe..supriseeee...cecets dukung ok! ak pon x mintak...n sangat tkezut.

spikn org2 yg baru parking kete kat belakang tu tguk kitrg berdua. lom campur org2 yg kat depan2 ktrg lagi. mmg....speechlessssss....



berat tak me cecets? hahahaha....sape suh x bg kurus. kn da payah nk angkat. klo skg lg la x larat nk angkat. berat ak da nek dekat 9kg oiii...hahahaha....gud job!

5 comments:

Nory Zoulkefle said...

alala...sweet gituu...hehehe

Shizan Syafik said...

alahai.. sweetnya

cik chinta said...

aah ek...kdg2 sweet dia mmg x dijangka (:

najwa nano said...

sweetnya..nak camtu jugak.haha.pasni tak merasala nak didukung.cets nak dukung baby je,mak baby taknak dah.hihi

cik chinta said...

awal2 dia ckp gtu..hahah

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com