Wednesday, March 6, 2013

bye2 tods

pepagi dah kena kol nurse..tp x angkat sbb ada kelas. aku hafal dah number klinik tu. hadoii..cekap btul derg cek org2 yg eskep g klinik. aku bukn sgaja nk eskep. tp, xlarat tol la nk g lepas balik kje. seyes letih. dahla skg musim panas. aku dahla kn demam2 lepas blik dr soping barg baby tu. spi skg, panas2 skit badan. 

rini aku rasa hepy je g kje. sbb dpt berita camping kadet polis dibatalkan berikutan kes kat lahad datu. tp xtaula klo dia akan wat juga camping after mende2 ni sme da selesai. 

pastu kol 10 gtu, kak lin msg aku suh g mkn2 kat bilik dia. best! ada cendol yg sedap tu dgn roti canai. tp, aku mn larat mkn byk2. mkn sekeping pon da semput. xde space da kot perut. minum cendol pon separuh secawan. pon lemas nk habiskan. klo zaman dlu, rasa 2 keping kot? cendol siap tapau rasanya. skg xde dah. mkn yg larat je. xde nafsu nk tapau2.

cme yg x best, petang blik lmbt skit sbb de persatuan & club. tp, xdela myusahkan. sbb cm njoy kot. ktrg plih ajk baru, bincg aktiviti spjg tahun pastu truskn dgn permainan kad UNO. rs kjp jg. pstu balik.

nk cite henbeg aku 3 tahun lepas beli. bukan main ak syg ni. walopon bli yg x ori. huahaha..tp cantik. lgpon beso. aku kn ske beg beso2. pstu sakit bahu =D berat mcm batu. start masuk tahun ke-3 tu cm da mula koyak skit2 je.


zip pon da sewel T_T so aku decide tahun ke-4 kje beli yg lain. yg ni aku simpn leklok dlm kotak. syg kot nk buang walopon da tercabut kulitnye skit2. spila aku terasa mcm nk guna plak masa g soping brg baby sabtu lepas. skali aku pakai...trus jd gni haaaa....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
terburaiiii habisssss...sori..mmg tong sampah je tempat ko. nwy..tq sbb berkhidmat selama hampir 3 tahun. sgt berbaloi beli ko. semoga aku jupe pengganti yg sama best camni..bile laaaa tu. skg g kje xde henbeg. sobssss...
 



9 comments:

SarahSyafiq said...

makin baby besar rs makin takde space kan.makan terlebih sikit je, rs dah full sgt perut.hehe

Unknown said...

hoho, lepasni kalu shoppingbarang baby, kena shopping beg jugak la yerk.. hehe

moga semuanya selamat..

cik chinta said...

sara; perut utk isi mknn da kn gnti dgn tmpt bby, tu xde space nk ltk mknn. Ihi

mas; tq. Tah ble nk soping beg dgn prut gni. Hihi

Lyaa Suriany said...

Setia ni dgn satu handbag. bagus bagus.

cik chinta said...

lya; ssh nk cr yg bkenn kot?

cha said...

huhu memang dh kene beg baru kalau dah camtu gaya :p

cik chinta said...

cha; mmg...segan dah. hahaha

Myra Jay said...

Xpela leh dpt henbeg baru..hehee

MJ punya beg Guess ada 3 jadi macam ni, stress..

cik chinta said...

myra; guess mmg cpt tkopek. dlu pon pnh ada. cuci mata la dlu skg

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com