Friday, October 21, 2016

tak selera nak petik

harapan nya tanam kangkung supaya menjimatkan kos membeli sayur lah lepas ni sebab anak aku memang ala2 vegeterian. sayur wajib. kalau daging takde takpe. tanam pon dari baki beli pastu amik akar cucuk balik dalam pasu. kedekut betul nak beli biji benih.

dah tumbuh aku tengok. kurus kedeking. tak cukup baja. nak petik makan pun tak selera. haha...

1 comment:

International Directory Blogspot said...

Hello ! This is not spam! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
Register in comments: blog name; blog address; and country
All entries will receive awards for your blog
cordially
Chris
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
++++++
Hello! Ini bukan spam! Tetapi hanya jemputan untuk menyertai kami di "Direktori Blogspot" untuk membuat blog anda di 200 Negara
Mendaftar dalam komen: Nama blog; alamat blog; dan negara
Semua penyertaan akan menerima anugerah untuk blog anda
hormatnya
Chris
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com