Tuesday, February 22, 2011

mak papa cet kol..

semalam mak papa cet kol waktu mgrib...tya makan minum dan apa yg tgah buat..pastu mak tya pasal papa cet...ada tak dia kontek saya...saya bgtahu paling last hari isnin pagi sblm g skola...mak pa cets plik..saya x g skola ke..saya cakap dia kontek kul 3pagi..sampai saya nk g skola..

pastu mula la saya rasa nk sedih sorg2..saya tahu mak rindukan anak dia sgt2...cuma mgkin xdapat line intenet...mnyebabkan papa xdapat kontek mak..saya cakap...nanti saya bgtau bila pa ada kontek..lpas mak habis kol...saya sedih2 dan tetido sendiri depan lptop yg terbuka..esok pagi nye veri cakap.."ko tido ke..ko tguk laptop sbenanye..aku da xdapat beza"..

dalam 3 hari ni..da dua kali berhubung dgn mak pa cets...ntah..rasa senang dan hepy lpas mak kol..sbb ada je cite nk cakap..wat2 lawak la...hishh...ada je cite2 luar jangkaan..heheh...

sya sayang semuanya tentang pa cets...saya sayang mak juga..

saya xsedar tidur..byk sgt nk pkir padahal kerja menimbun nk buat...malas nk pkir pasal kerja da skg..pkir  macam mana nk truskan idup dgn tenang pon x dapat2...


esok kn pki baju polis...malas nye...da macam loose powder je...da cam pki jubah...





No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com