Tuesday, February 22, 2011

veri senang hati

veri paksa makan
dia masak dgn semangat
saya buat bodo saja

saya terpaksa la makan

tgah2 makan veri tya
sedap tak dia masak
saya cakap..."sedap..rajin pla ko masak skg"

veri balik2 tguk saya makan
da lama2 dia cakap

"senang hati saya tguk ko suap makanan hari ni"
"saya susah hati..lama sda xnampak ko makan"
"hari2 saya tya ko da makan tak..ko balik2 tido saja..klo tak pon ko cakap xmo makan"
"saya mmg btul2 susah hati...mmg xnampak ko mkn sgt"
sambil senyum2 je dia cakap..bangga sgt dpt suh saya makan akhirnya

hahah...tetibe rasa sedih balik

rasa da xle telan pla makanan bile veri cakap camtu

rasa nk nangis

terharu...

sampai susah hati dia, saya xmakan

jgn riso veri..saya xmati pon klo xmakan



Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com