Sunday, May 15, 2011

if u think..

"if you think being a mariner is tough, try being a mariner gilrfriend"

dah empat hari berturut kan En. S kol (kalo kat sana, time2 dia kol ni da malam). tipu la cakap tak hepy, ketawa bergurau macam la dia kol dari dekat2. 

walopon kalo kawan2 tanya, En. S ada kontek ke tak (kawan2 amik berat terlampau kan? best dapat kawan dgn korang yang caring gile!), saya akan jawab tade (sbb sejak2 ni susah En. S nak dapat line), dan sambungan jawapan saya adalah, takpela, saya paham keje dia bz n lagipun dia jauh. padahal, hakikat hari2 duk cas tepon walopon tahu takkan dia akan kol 3 bulan kebelakangan ni :'( 

marah2 curiga kat En. S pon, rindu oke. paling rindu waktu bangun pepagi buta tu nak g skola  =p

mood En. S kol sejak2 ni adalah membincangkan topik masa depan :) agak suprise bila dia da asik bersemangat cerita hal future. saya dengar dan layankan apa perlu dibuat bila dia balik nanti. tetibe pening, banyaknye keje nak kena buat  ~__~

En. S cakap saya da hepy sejak2 sebulan ni. makan pon da oke je. dlu cakap kalo dia pegi keje jejauh saya cakap tade selera makan la, sedih la, bole kurus la =p ye..itu dua bulan pertama masa dia pegi keje. memang kurus nye sampai orang cakap pesal kulit dan tulang je. skang da biasa kot. tetibe badan jadi berisi balik =D 

trus En. S cakap, dia saje sesorang duduk merindu hari2 sampai kurus. iyela tu, saya cakap bukan ke pasal makanan kat tempat keje x sedap kot, tu pasal xnak makan dan jadi kurus. dia jawab tade la, memang dia rindu sampai tak boleh disamakan dengan apa2 di dunia ni, tetibe dia menjiwang. 

"cinta saya tak berubah ibarat pantai, walaupon ombak besar datang melanda" jiwang oke ayat En. S, tapi yang tukang dengar senyum x ingat :)

pahtu bole plak En. S nak wat pertandingan sape paling kurus, maka orang tu la paling banyak merindu. ada ke pertandingan camtu? 

bile dia menjiwang x tentu pasal camni, saya plak yang terjangkit sayang dan rindu tu =p  



No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com