Sunday, May 15, 2011

turun lebat2

malas gosok baju keje sebab esok x dapat celebrate memakai baju cantik2 bersama kawan2 di tempat keje. kena pegi masuk hutan tembak pelanduk. kenapala dorang buat jadual macam tu? tatau ke esok adalah hari penting dalam setahun bagi kitorang yang keje camni. 

pulak tu, 2 minggu lepas da siap sedia tempah baju utk hari esok, tetibe je cakap, jadual x boleh diubah, sile la pakai baju awak tu masuk hutan. rasakan mahu saja dibuat betul2. memakai kebaya nyonya ketika menembak M16. baru korang tahu, saya da jadi macam bini leftenan adnan kot kalo wat camtu.

member2 wanita sealiran satu uniform pula buat tatau je. sme menjawab "saya telah menempah baju dan ingin me'mekup' chantik2 pada hari esok" (chantik sgt ke korang?) kasi chance =p 

jadik, baju baru dorang je ingat. baju baru saya? takpe la korang wat saya camni. tahun depan, memang saya tanak dah pegi. korang la plak naik black maria tu masuk hutan.

hujan petang hari, turun lah lebat2 biar banjir tengah jalan nak pegi keje tu. biar smeorang tak payah sambut. sukahati saya =D



No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com