Tuesday, June 7, 2011

pasar filifina

khamis, 2 june. lepas 4 hari bangun tido makan kat kampung, saya pegi KK sebab uruskan hal peribadi. semua ikot kecuali ayah. lepas semua benda setel. saya bawa ibu jalan mana dia nak. opkos tempat pertama dia nak mencuci mata adalah di pasar filifina. adalah dekat 3 jam berdiri dalam pasar tu je. pastu pegi kat kedai yang jual kristal pula. kat sana nasib baik sejam lebih aje. pastu jalan lagi kat soping kompleks di city parade, masuk kedai bunga dan daiso. kat daiso saya beli oil blotter 300 pieces dengan botol spray air =D kesimpulan..kaki saya lenguh sebab drive pegi balik je dekat 6 jam. 

kat sni jual macam2 kraftangan dan souvenier

dari bawah lantai sampai atas bersangkut penuh barang jualan


barangan paling gleme kat sni adalah "pearl"
dalam macam2 bentuk dia buat terutama barang perhiasan wanita

brooch kat sni murah2, tapi saya da tade minat mo beli. da bertahun2 tguk. da terbese.

tapi, saya sangat minat bangle. tguk bangle ni cam gegula smarties. rasa cam nak gigit2 makan ;)

bangle dari kulit mutiara


saya ada da koleksi ni satu. tapi jarang nak pakai sebab oberr sangat.

ini kaler puteh, cantek jugak ~__~

koleksi bangle ni chantik sesangat, sabar je la.

rantai mutiara berlapis2, da cam mak datin je :p

loket kristal




No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com