Saturday, August 13, 2011

tegak bila tegang dan mampat

masih lagi saya teruja pasal pemakaian PB ni, dua hari ni pegi skola rasanya saya da memperbaiki cara duduk yang betul dan cara jalan yang pelik? =D nak tguk perbezaan orang pakai PB dan x pakai PB punye duduk?




yang pakai baju kelabu pakai PB, yang pki baju hijo tak pakai PB. kemas kan org pki PB nye postur badan? =D masa ni kitrg tengah meting 2 jam. sabo je la. kat tempat keje saya ada 6 org pkai PB nih. tgukla sape cantik dlu kan? saya kompom2 kalahla..uhuhuh..takpe2..yang penting saya mesti kejar matlamat saya iaitu 42kg kot masa raya? =p 


muka hari pertama pakai PB ritu, sangat seyes je, mekup pon pelik, buruknye T_T senyum pon kelat2 sebab masih tak biasa dengan situasi baru memakai pakaian dalam yang berlapis. rasa tegak, tegang dan mampat semuanya. yang best, tade da rasa cam lemak2 bersepah. konpiden oke! sme nya flat. ^^ tak caye, try la pakai.

3 comments:

nunnui said...

nasib baik kita berhimpit-himpit macam sardin kat bilik meeting, kalau tak saya pun nak shoot cik chinta yang duduk tegak semacam~ ahohoho (=

Edy Zaidi said...

haha...nak badan lawa punya pasal kan...:p

cik chinta said...

nui: bahye ni klo meting nxt tym, pastikn duk jejauh dr ko.

edy: kecantikan melalui kesakitan? hadoii

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com