Saturday, September 17, 2011

4 boys over 2 flowers

bile aku buka album raye, mesti aku tguk gambar2 masa kitorang pegi piknik satu family kat belungkur nih. besenya. setahun sekali la kitorang dapat jumpa sama2. tu pon paling lama 3-4 hari aje. sebab masing2 da tak duduk dekat2. duduk negeri lain2. sibuk keje dan belajar. tu blom kawin pon da susah nak gather. kalo da kawin tatau la. hapesal tetibe cakap pasal kawin? @_@

tgukla muka dalam picca nih, kembang cam bunga teratai mekar. lebar nye T_T dan rasa pendek gemok -_-''

 masa ni baru la pic kitorang adik badik komplete sebab fami da balik darat (:

 jeans da ketat sesangat, macam mau pecah je jahitan nya tuh, sadis btul lah


 hopefully akhir taun ni kitorang dapat pegi bercuti sama2 lagi ^-^

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com