Friday, September 16, 2011

tragedi september

si dia aka muncet ;p yang jauh pegi mencari rezeki da pulang ke tanah air pada 13 sept. aku tau da lama dia nak balik. sbb kitorang kontek hari2. malah aku tau secara details dia punye tiket dr houston-doha-klia. sebab aku jugak yang inform family dia utk jemput bila sampai di aiport.

family dia sangat excited tau dia nak balik, terutama emak dan kakak dia. emak dia siap bagitau nak masak nasi dagang. kakak dia pulak x sabar nak tunjuk damia hannah, anak buah dia yang pertama. sebab masa dia pegi belayar hannah blom lagi lahir. skang hannah da 5 bulan pon. kejap je da besar.

dia majuk dan kitorang gaduh sampai beberapa hari pasal aku tak buat entri pasal kepulangan dia ke malaysia ini bilangnya, aku mcam da buang dia konon dalam hidup sebab langsung tade stori dia dalam blog nih, pening jugak aku nak explain nape aku xnak tulis banyak2 dalam blog pasal dia, last2 aku layankan sajelah. aku pkir tanak pon publishkan entri camni sebab aku tanak ada sape2 tau dia dah balik. aku tak suke sangat kalo ada orang tau dia dah ada kat darat. sebab nanti mula la ramai kontek2. ntah mana2 sibuk cari dia kalo lelaki aku teksah, ni anak2 dara jeles la aku pastu mula la gado tak ingat dunia. dahla aku sangat jauh dengan dia. dipisahkan laut nak balik jumpe je kena beli tiket flight T_T, kalo la kedudukan kami ni dipisahkan sungai saje, aku tadehal. bole je naik sampan seberang, susah2 pon maybe aku boleh berenang kot? bile masa pulak aku pandai berenang? 

susah betol hati aku bile dia da balik darat tapi takkan la aku nak suruh dia belayar setahun, pastu aku jugak carik2 dia hari2, tapi aku suke jugak dia kat darat, sebab tetiap masa aku bole msg dan kol walopon kebanyakan kol dan msg awal2 ni kitorang gado saje T_T sakit kepala aku. takpon dia la kol aku besenye dia la yang kol =D aku da gian nak gayut lama2 dengan dia dan msg tiap masa. lagipon, da 7 bulan aku menjauhkan diri dari henpon. sampai naik bengang dengar bunyi henpon hosmate, kadang aku angin bile dengar bunyi henpon hosmet, sampaikan aku rasa apesal dia suke pasang bunyi ringtone yang panjang2? aku rasa nak tego, bole tak ko pasang ringtone bunyik bip..bip..bip saje? trukkan? aku yang x dapat kontek dengan si dia, hosmet aku pon aku nak jeles.

takpe, yang pasti skang si dia da balik darat dan bercuti x tahu la bape lama, dan xtahu dapat ke kitorang jumpa. cume kesian sebab perubahan cuaca dan waktu membuatkan dia sakit dan tak lalu makan aku paling x ske kalo dia tanak makan, sebab aku x ske dia jadik kurus sebab aku da gemok    
 
 
harap2 dia tak komplen yang aku da menternak lemak dengan jayanya T_T kalo kitrang dapat dating nanti (:


No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com