Thursday, October 27, 2011

bon voyage yayang muncet

aku rasa dah mule jadik burung hantu sejak 2-3 malam, asik tekejut2 tido pahtu mamai2 tguk henpon. sampaikan aku tersalah text orang..tertexting julia helen plak kata2 tak seharusnya..adeii..malu @_# aku jadik gini sebab risokan muncet da nak menaikkan sauh kapalnye T_T malam tadi paling kemuncakla sebab pagi ni muncet da voyage.

aku bangun awal pagi ni terus kejutkan dia, kang tak pesal kena tinggalkan ejen. tapi teksah sgt sebab dia tido dengan mak, kakak dan baby yang ikot dengan dia pegi hotel. 

dia nek kapal dari PD, so sepanjang dr hotel tu smpi kat kapal dia asik kol dan msg tak henti2..jadik perasaan aku agak terubat sket walopon aku tau pahni mesti ada beberapa masa kitorang x dapat kontek bile xde line.

aku rasa makin sedikit tabah kot skang sebab tade berduyun2 aku tadah baldi ;p dan paling penting, muncet voyage sekitar malaysia saje kot wat masa ni..bulan2 seterusnya aku tatau la pulak. so..wat masa skang aku hepy sajela. aku sebenarnye teksah muncet belayar mana2, yang penting line mesti slalu ada..heheheh..aku xleh la kalo x dengar berita dari dia. nanti aku jadik x keruan ;p

bon voyage yayang muncet..miss me..remember me always ^__^ oke..aku suke lagu ni skang.




3 comments:

zOeY zAu YaH said...

nih yg saya pun nk terjgkit sama nih...=.="

i n n z c h u b b y said...

be strong, dear!

Redbloodsnow said...

zie suka sgt sgt lagu avril ni :)

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com