Thursday, October 27, 2011

memen mekup lagik

muncet baru habis keje, terus texting n koling2 me ^__^ aku punye senyuman takyah cakap. muke da jadik kembang cam teratai bile kesukaan. muncet cakap dia penat keje rini, aku pon kesian jugak. muncet cakap dia hepy sebab sambil2 makan dapat text2 dengan aku. me opkos lagi berbunga2 perasaan.  oke ckup report arini :)

nak cite aku memen mekup ritu, masa hari selasa punye malam. maknenya malam sebelom depavali. mentang2 la esok cuti. laju je aku yg banyak paper nak kena marking buat2 tade keje bermain2 dengan riang ria bersama hosmet tersayang..ekekeke..bab2 try menerai menepek muka org..aku mmg fast furious. bse r, produk byk mestila dihabiskan dengan segera. harapan di masa yang terdekat dapat beli mekup len lagik. 

aku pkir2..apekah theme harus di terapkan kepada mata dia kali nih. so, aku try warna warni la konon sempena menyambut diwali day esoknye. org buat kolam kat depan rumah kan? aku buat kat mata saje.



muke suci hosmet tersayang seblom aku porak perandakan..dan dibawah gambo2 selepas kolam2 tercipta dimatanya yang comel tuh. my hosmet cakap, "aku rasa mcam burung merak la, colorful". aku layankan sajela komen dia.


aku geram gile, amik gambor dia kali ni mata asik tertutup. dia komplen, berat benor fake eyelash tu, pestime pakai la katakan. jadik, gini je la gambo aku dapat capture. sme mata macam nak tido. terima la seadanya.

okeh, da mekup lama2 opkos dia pon xnak terus remove. tak tahan, marking paper dengan muke mekup se'inci'.

2 comments:

Anonymous said...

cantik la kak dila....

cik chinta said...

ekeke...try kat muke org kaler2 hebat..g keje tade la mau pakai gini.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com