Tuesday, November 22, 2011

sifoo origami ku

aku lepak rumah fiza pasal nak pegi walkathon tu la. lagipon kete takde kena la stay sana trus. daripada aku direk kena melepak kat kampung lama2, skang ni pon aku da rasa tatau nak buat ape, nasib baik bawa laptop bodben.

sampai je rumah fiza kitorang kena hantar akak dia pegi bustop untuk pegi menumbok. akak fiza ni freelance photographer. so dia ada job kat labuan aritu, agak kelam kabut jugakla dia masa nak berangkat. sepanjang aku lepak ruma fiza ni, penah tguk akak dia 2-3 kali je kot. betapa bizi nye akak dia. 

lepas saje antar, kitorang trus pegi suria sabah sebab aku ada hal kat shu eumura..ekekekek..sangat berpuas hati dengan servis dia. opkos pasni aku layangkan det kat sini tiap2 bulan T_T servis bagus kot..tak salah la aku menabung kat sna. 

siap2 aje, ktrang bawa ainul main tahape sambil tgu aku n fiza main basketball. senak terencat trus perut sebab nak jaringkan bola tu pasal aku asik menjinjit..uhuhu..

pastu direk kitrg g kedai buku times. kat sini aku trus sambar dua buah buku origami yang last2 nye di konker oleh ainul..hahaha..bagus jugak budak ni, laju gile dia lipat2 kertas. aku terhegeh2 lagi dia da siap. malu i ;p sebab aku da bosan tak paham instruction aku blah je naik bilik atas tinggalkan dia.

skali dia datang jumpe aku tak lama lepas tu, nahhh...banyak gile katak dia persembahkan untuk tatapan. beserta sekuntum bunga teratai..maybe dia bole jadik sifoo origami aku kot pasni?


8 comments:

nunnui said...

part yang terbahikkkk.. basketball okeh. sebelum ni main, tak pernah kot bolanya terpelanting ke luar... haha gila kasar kita main kan~ hoho

Ardini Humaira said...

wahhh kreatif nye :)

cik chinta said...

ekekeke...siap terpelanting muka, org belakang pon kena..mmg dasat. beli satu letak kat rumah, kompom bergelung2 dalam mata. stress nk kejar point.

cik chinta said...

dni; da kena tnjuk instruc pon susah beno nk paham.

zOeY zAu YaH said...

fine...cikgu pi shu uemura..fine...=.="

zOeY zAu YaH said...

cikgu2..mana entry baru(comel tk ank murid nih?)hahahah

hazirah abdul rahman said...

hi dEar, kamu kawen orang jb ye nanti?
takpe, apa2 nak tanya pasal JB, tanya je k, mana kt boleh tolong, kt tolong tau,, =)

hazirah abdul rahman said...

sory tau cik chinta, salah faham. kamu org jb rupanya.


nanti bagi alamat tau. kt poskan kad. jemput datang ea,, =)

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com