Friday, January 6, 2012

ombak rindu

pegi rumah baru karimah lepas hantar sari kat tailor. nak buat kebaya labuh dengan kurung pahang lagi. layan ombak rindu kat tv beso karimah. ktrg tguk sambil mengomplen pastu gelak2. tercarik2 part mana yg sedih seperti diwar2kan. mcm satu pon tade meruntun perasaan, atau ktrg berdua yg tade feeling sebab asik komplen mekup pelakon dlm cite tu. ihihihi.

belajar dua perkataan best dlm cite tu. redha bermaksud menerima dengan ikhlas, pasrah bermksud berserah atas apa yang berlaku. terus aku ckp dengan karimah, kirenya aku tergolong dalam golongan manusia pasrah la ni kan? kena gelak je T_T

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

haha sama lah..kalau tgk citer apa2 mesti nk komplen mekap sampai jln citer tah kemana hilangnya hehe...

zOeY zAu YaH said...

cikgu ajarkan jap camne nk bubuh live traffic feed kt blog..nk bubuh tp x reti huhu...

cik chinta said...

oke2, refresh blik cane nk wat mnde alah ni

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com