Wednesday, March 21, 2012

kawan2 bagilah saya brooch ;p

mood berangans da dtg di pagi buta. aku tgah pkir2 mana dicampak sme brooch yang da lama x guna tu. bahik aku kumpulkan dan jadikan dia handboquet ni kan? bermakna jugak dari membusuk brooch2 tu di celah2 mana tah. tapi, rasa2 macam tak ckup je..ayat trick mintak kesian ;p 

so, kepada kawan F69..sile la bagi atau ayat lebih beriman "bersedekah" brooch tak guna kamu pada nenek moyang nih..bole diabadikan pada hari bermakne nenek..kannnnn??? setuju tak????

kalo setuju, komen kat bawah ^__^

muncets tengah sakit kepala atas kapal takde mood..cian my muncets manje...cip dia asik tya soklan pelik2 yang dia xtau. macam sengaja2 je kan cip tu tanak promote dia naik 3rd. xnak kasik cakap je r xnak bg kan? xyah la susahkan my muncets..banyak lagi dia nak pkir tu...cepat balik muncets..doakan awk cepat off... Xo

6 comments:

NorHaFydzah said...

i x pakai brooch besar gedabak.. kalau ada pun dah tak cantik..nanti i jenjalan kat pasar malam..carikan kan untuk nenek i okeh..buar u nampak glemerrrr ~ hikhi

cik chinta said...

hoyehh...ada suda sorang nk buat amal ibdat..ha8..

eiyra amieyra said...

ira dah lama nk kumpul la... hihii.. nk kumpul start dr skrg bab idam handbouquet mcm ni jgk... hihihi

najwa nano said...

selalu hilang brooch sebab tu pakai arianni je.hikhikhik

cik chinta said...

ecewahhh...cm x lm lgik bunyiknye tu

cik chinta said...

haihh...xmo da invest kat ariani. bute mata

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com