Tuesday, May 1, 2012

puding kastard free

semalam satu sabah blackout dr pkul 3 pagi kot sampai 9 pagi. aku xsedar pon tade letrik sebab tdo mati =D siksa nak bersiap g keje. nasib baik stok baju ber'iron' belambak. rileks je aku bangun lewat cam biasa mandi. pagi ni jalan dekat awal2 masuk tu plak dia nk mula tar. tetibe je aku rasa cam jalan ni tadela truk sgt pon. tp rajin pla derg nk betulkan. mybe pasal nak mengundi kot? =p bestla pasni, bole aku berlumbe2 berlarian berlajuan kat sini. kan polish sayang.

 pencahayaan takde. mekup pon kompom mana mampu je.

kek puding kastard kena bg dengan cgu aurelia. aku tapau 4 bekas..satu aku bg kat mimi. tp, aku klentong aku buat konon. ha8. rasa sangat sedap. tapi, klo mkn sllu kompom gemoks. napela makin dekat hari, makin disogok2 benda super sedaps? bahaya btul.

4 comments:

najwa nano said...

najwa panggil menda tu triffle.selalu buat sebab senang yang amat.akak bila kawen?najwa tak dapat pegi.nak alamat leh?hantar hadiah jela..

cik chinta said...

ala, cedihnye, dtglaaaaa. ari jumaat sabtu tu

najwa nano said...

ala,,najwa send hadiah jela.JB quite far.lagipon segan dengan angah,farid and of corse fami.hihihi.

nanti email alamat JB dekat najwa tau. elysion007@yahoo.com

cik chinta said...

ngade btulla xnk dtg. xde nye la segan2. fami oke je tu. single ma dia

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com