Thursday, September 6, 2012

atan..tinggal kenangan

aku ske blikan faten pets. sbb dia ni jenis melayan skit. tahun lepas dia mintak bli hamster. nasib bek murah je jual kat kipmart. aku x igt hage bape. tp bawah rm10 utk 2 ekor. masa mule2 bli asik ilang je. sbb menatang ni pdi memanjat kotak. 

last2 abg dia fami bawakan cage dr kemaman. complete dgn permainan skali utk hamster tu xcecise n carot tiruan utk dia gigit2 asah gigi. kan hamster ni ske menggigit. 

tp, ibu ak bising sbb hamster ni berbau. so kena la letak kat garaj depan ruma. aku balik raya baru ni tgk menatang ni da ilang. adik aku ckp ada org curik. malas da nk belikn dia hamster lagi. pegila bela angsa ibu tu depan rumah. hahahah.


aku kan merepek, ske buat eksperimen. ni try bg atan makan gegula. oke je dia makan, laju lagi tu. hahahah..bising fatin.
 


4 comments:

Salhah Suhot said...

gebuss nye hamster itew!!

cik chinta said...

gebus tp mucuk ^_^

najwa nano said...

najwa pon kehilangan rabbit tercinta.bela pets tak susah.suka je tengok dia main tapi bila mati atau hilang..ya Allah hanya tuhan je tahu betapa sedihnya.tapi sedih for temporary je tak sesedih kehilangan manusia.

cik chinta said...

hahah...amboii...sedih jap ye.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com