Monday, October 1, 2012

bile ayah ajak bekpas (:

ayh aku mmg ske sgt bile anak2 balik. sbb dia ske angkut g mkn bekpas. bse r, sme da keje jauh2 kan. yg tinggal fatin n faiq je. 

ayah jnis bangun awal pastu xde keje kejut anak2 yg da beso lajak ni temankan makan kat kedai. slalu umpan ktrg nak bawak makan tempat sedap2..

cuti raya ayah bawak makan kat kdi makan apetah nama..aku pon lupe =D ak bse igt jalan je. nama tempat tatau sebut.

 ini saye punye bekpas pagi itu...eheheh..sukati je cedok sinri dan amik banyak2..

perkara yg terhebat di jb adelah...sup tulang gearbox. mkan pagi2..gile laaa...ayah la ni yg oder..suh ktrg makan.

 ayah pulak makan bubur je. ni dia nye rencah sesedap rasa..


 teh pon amik nasi lemak gak. cme dia makan telo goreng.

 tulang ni kena sedut isi dalam guna straw, nak xnk kena jg makan...kolestrol sungguh.

pekena pulak dgn teh tarik kaww...balik rumah tumbang balik sebab kenyang sangat,,meletops perot.

3 comments:

Jna marcello said...

alahaiii sedappnye nampak ;)

shizansyafik said...

wallahhh, ni bukan bekpes dh ni..

cik chinta said...

jna; npk sdp. mkn lg sedp..uhuh

shizan; mcm melantak dah kn?

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com