Tuesday, October 2, 2012

mi rebus pekena petang2..erghh

 lagi2 ak tringat mende yg xde jual kat sni. mi rebus...

nasib bek tgl sebulan je duk sini. tak sabo nk balik jb. round makan...nasib la aku duk dekat dgn area2 jual mcam2 mkanan. xyah nk g jejauh. 

semalam xle blah, ak mimpi beli kopok lekor kat kaunter mana tah spi 5 bungkus. ni mesti pasal semalam aku gurau2 dgn angah n fami pasal kopok lekor james bond 007 kuala trengganu tu. xleh jadik ni, terasa nk balik kemaman seminggu dua pekena habis sme makanan kat sana. 

pasal ak cam meroyan sgt nk makan mende2 yg sedap tp xde kat rumah. ak wat mogok makan skit2 je. sbb mmg xsedp. xle masuk tekak sgt; geli aku nk telan. malam tido awal2 walopon perut meragam suh mkn byk2. last2 ak wat holiks je. sambung balik tdo. 

seyesly...malas makan da mula melanda. mcm jadi pemilih nk mkan. makan sbb kasi ckup syarat je. x sabo nk balik jb makan byk2..

2 comments:

shizansyafik said...

sabo2.. 5minggu setengah je lagi.. hikhik

cik chinta said...

sebulan lbih lgg...mak ai..lamanya

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com