Thursday, November 1, 2012

limau kapas

 da scan baby kali kedua (: mgu depan nk scan lg.

skg ak ske makan buah. paling ske makan jambu. oren jarang skit.

jiran ak siap blikan limau kapas satu plastik suh letak keliling rumah. ak ni ikot jela. org da susah2 carikan, xkan x hargai. veri pon semangat gile susun limau ni kat tingkap2 rumah ni. hehehe..

dlm henbeg pon ada..tdo pon dgn limau kapas sebijik. yg ak ske sbb klo rasa pening2...cium..lega skit..

10 comments:

Jna marcello said...

elehh seronok tgk makanan yg ibu2 mengandung mengidam ni hihihi

cik chinta said...

hihi..bgus klo mknn nye sng cri (:

Shizan Syafik said...

sis, boleh tanya tak kenapa kena letak limau kapas keliling rumah?

azizah :) said...

ooo ni limau kapas yer..hehe nape eh kena letak keliling rumah..untuk petua ibu preggy ke..

najwa nano said...

persoalannya,knp perlu ltk keliling rumah?

anakpakshaikh said...

follow you. bestnya bila tgk org mengandung ni

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...


dear,
tahan sikit tau. awal memang mabuk teruk. kt pun sama. masuk bulan ke 4 ke 5 baru ok, selera je nak makan. tapi sampai sudah bau masak dengan shieldtox tak boleh.

kita sama kan suami jauh. pergi klinik check up pun sorang-sorang. jangan takut, 1st time je amek darah banyak tuk tahu darah apa. lepas-lepas tu amek darah sikit je untuk tahu hg. tak sakit pun. tahan sikit k. pengorbanan ibu namanya tu.

selalu sedih ye sejak ngandung ni. sian dia. jangan nangis banyak sangat, sian baby nanti. kt pun kalau sedih malas nak nangis, buat sakit kepala je. fikir yang indah-indah k. fikir baby comel-comel


jaga diri ye sayang. doa banyak-banyak untuk baby tau. kita doakan untuk awak n baby k.

cik chinta said...

shizan, jijah, najwa: utk halang mende2 halus..saje wat. hormat pesan org tua. sbb da pnt2 dia g bli kat pasar.

zira: aah...skg wt bse2 je la. xd ikot sgt emosi..hihi..tq 4 advise..Xoxo

Stacy Hanza said...

dear nufaka, jaga diri elok2..tak sbar nak tgk baby hehe. nnti dah lahir upload pic yeeee hehe

yang dhaif said...

maaf numpang nanya adakah limau nipis sama ngan limau kapas? jika lain mane bole sy dptkn nya?

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com