Wednesday, March 27, 2013

buat lenguh tangan je

konvoi moto besar yang aku terjumpa masa otw balik jb. masa ni balik dari umah pak ngah, anaknya kawin.



dalam banyak2 tu, ni la paling menarik perhatian. punye tinggi handle dia tu. kalo aku yang nak pinjam moto ni kompom x sampai tangan. pegang batang handle jela.



last2, aku tengok dia pon pegang sbelah tangan je. sape suh buat moto pelik2. sinri lenguh =D

6 comments:

SarahSyafiq said...

kalau lalu sblh org bwk moto ni mesti tertanya gak, tak lenguh ke?huhu.

Mrs Velentine said...

pergh gilerlah mmg penat kalau buat handle macam tue

cik chinta said...

sara, dia pon nek segn. Hihi

mv, tgk pon tolg pnt dah.

アヌム said...

haha.dah die rasa x lenguh kot hihi

S.A. said...

Wah first time kita tengok motor handle tinggi!

cik chinta said...

kih7..gaknye kot.

sa, first tym jg. tu jakun

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com